Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorVolná, Darinacs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:38:52Z
dc.date.available2014-11-06T07:38:52Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105812
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractThe topic of diploma thesis is “Analysis in Guerrilla Marketing Effects on Consumer Perception”. On the basic of literature review a variety of guerrilla marketing campaigns worldwide and from Czech environment were introduced and analyzed. Subsequently specific campaigns were provided to consumers for evaluation via electronic and very interactive questionnaire which has been determined as principal method of data collection. Furthermore, using research questions and collected data the results about the effects of guerrilla marketing could be stated. The consumer perception was defined was very positive and crave for untraditional and creative marketing campaigns was expressed by overwhelming majority. Moreover, the emotions were found as often effects evoked by guerrilla activities however they may vary from the nature of specific campaigns and types of personalities.en
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je “Analýza vlivu guerilla marketingu na zákazníky”. Na základě literatury, několik světových a českých guerilla marketing kampaní budou představeny a analyzovány. Následně specifické kampaně budou poskytnuty zákazníkům pro jejich ohodnocení skrze elektronický a velmi interaktivní dotazník, který byl zvolen jako hlavní metodou výzkumu. Dále pomocí výzkumných otázek a získaných dat ohledně vlivu guerilla marketingu budou určeny výsledky. Vnímání zákazníků guerilly marketingu bylo zjištěno jako velmi pozitivní a touha po netradičních a kreativních marketingových kampaní byla vyjádřená drtivou většinou respondentů. Mimoto, emoce byly shledány jako nejčastější vliv, vyvolaný guerilla marketing aktivitami, nicméně mohou se lišit dle podstat určitých kampaních a typů osobností.cs
dc.format.extent3019704 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isoencs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectGuerrilla Marketing, Marketing Communications, Customer Perception, Awareness, Buzzen
dc.subjectGuerilla Marketing, marketingová komunikace, vnímaní, povědomí, šeptandacs
dc.titleAnalysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perceptionen
dc.title.alternativeAnalýza vlivu guerilla marketingu na zákazníkycs
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Ondřejcs
dc.date.accepted2014-09-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVOL0020_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam