Show simple item record

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Terezacs
dc.contributor.authorZapletalová, Petracs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:38:58Z
dc.date.available2014-11-06T07:38:58Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105818
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá současnou marketingovou komunikací fitcentra Club Femm nacházejícího se v Ostravě-Porubě. Cílem práce bylo analyzovat současnou marketingovou komunikaci a navrhnout, vylepšit a správně zacílit novou. Analýza současné komunikace byla provedena pomocí dotazníkového šetření, následné návrhy byly sestaveny na základě dat získaných z tohoto šetření, sekundárních dat a teoretických základů uvedených v kapitole 2. Navržené možnosti řešení nové komunikace fitcentra Club Femm by měly pomoci ke zvýšení spontánní znalosti fitcentra a ke zvýšení návštěvnosti, resp. tržeb.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with current marketing communication of Club Femm fitness centre located in the city of Ostrava-Poruba. The aim of the study was to analyse the current marketing communication and design, improve it and suggest a properly targeted new one. The analysis of current communication was made through a survey, subsequent new communication design have been prepared on the basis of data obtained from this survey, secondary data and theoretical bases referred to in Chapter 2. Possible solutions of the new communication design of Club Femm fitness centre should help to increase the spontaneous knowledge of this fitness centre and to increase the turnout and sales.en
dc.format.extent7295036 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectfitcentrumcs
dc.subjectnávrh marketingové komunikacecs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectfitness centreen
dc.subjectmarketing communication designen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro fitcentrumcs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of Fitness Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePrešnajder, Petrcs
dc.date.accepted2014-06-05cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZAP0013_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record