Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGeršlová, Janacs
dc.contributor.authorSteffková, Luciecs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:39:04Z
dc.date.available2014-11-06T07:39:04Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105825
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je tvorba návrhu a doporučení pro vybrané mediální projekty společnosti Partners Financial Services, a.s. Vybrány byly projekty „penize.cz“ a „Den finanční gramotnosti". Ve své podstatě se jedná o stěžejní mediální projekty společnosti, které přivádí nové klienty a zvyšují podvědomí o společnosti. Stanoveného cíle bylo dosaženo prostřednictvím analýzy sesbíraných dat z veřejně přístupných informací a také z interních zdrojů firmy. Sesbíraná data byla následně využita při tvorbě SWOT analýzy vybraných projektů, včetně doplňujících obsahových analýz. Na základě analyzovaných dat byly vytvářeny nejvhodnější návrhy a doporučení. Snahou bylo odstranit nedokonalosti projektů a naopak vyzdvihnout pozitiva a využít jejich potenciál. Aplikací těchto poznatků může společnost Partners Financial Services, a.s. dosáhnout posílení značky a do jisté míry i zlepšení vztahů s veřejností.cs
dc.description.abstractThe aim is the creation of proposals and recommendations for selected media projects of Partners Financial Services, Inc. Selected projects were "penize.cz" and "Financial Literacy Day". These projects are of major media companies and projects brought new clients and increase awareness of the company. The objectives of the work are achieved by analyzing data collected from publicly available information and from internal resources of the company. Collected data was then used in the creation SWOT analysis of selected projects, including additional content analysis. Based on the analyzed data were generated most appropriate suggestions and recommendations. The aim was to remove imperfections projects and hoisting their positives and their potential. Applying these findings, the company can achieve strengthening the brand and to some extent also improve relations with the public.en
dc.format.extent2386563 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmediální projektycs
dc.subjectspolečnost Partners Financial Services, a.s.cs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectbudování značkycs
dc.subjectmedia projectsen
dc.subjectthe company Partners Financial Services, Inc.en
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectbrand buildingen
dc.titleMediální projekty společnosti Partners Financial Services, a. s.cs
dc.title.alternativeMedia Projects Companies of the Partners Financial Services, a.s.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubátová, Jaroslavacs
dc.date.accepted2014-09-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v žurnalisticecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTE0052_EKF_N6202_6202T095_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam