Show simple item record

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorŠkrabanová, Lenkacs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:39:25Z
dc.date.available2014-11-06T07:39:25Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105860
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků v Pekařství na rozcestí. Cílem práce je analyzovat chování zákazníků a zjistit jejich strukturu. Druhým cílem je zjistit spokojenost zákazníků se sortimentem a poskytovanými službami. Součástí diplomové práce je také marketingový výzkum, prováděný formou osobního a písemného dotazování. Výsledky výzkumu přispěly k tvorbě závěrečných návrhů a doporučení.cs
dc.description.abstractThis thesis analyzes the purchasing behavior of consumers in the Bakery Pekařství na rozcestí. The main aim of this thesis is to analyze the purchasing behavior of customers and determine their structure. Second aim is to determine their satisfaction with the rande of products and services. Marketing research was conducted through written and personal interviw with customers who visit the Bakery. Findings form the research hepled define the last suggestions and recommendations.en
dc.format.extent5133952 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpekařstvícs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectchí-kvadrát testcs
dc.subjectbakeryen
dc.subjectconsumer bahavioren
dc.subjectconsumeren
dc.subjectshopping habitsen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectchi-square testen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování v pekařstvícs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis in the Bakeryen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠůstková, Hanacs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSKR0054_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record