Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomášcs
dc.contributor.authorMichálek, Petrcs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:39:34Z
dc.date.available2014-11-06T07:39:34Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105874
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractPráce se věnuje analýze konkurence softwaru pro provádění e-aukcí na trhu městských úřadů a nemocnic v ČR. Úvodní část práce je zaměřena na teoretická východiska nákupních činností a elektronických aukcí, jejich klasifikaci a výhody. Praktická část se věnuje analýze dat získaných primárním výzkumem a doporučeními na základě výsledků analýzy.cs
dc.description.abstractThe work is devoted to the analysis of competition of software for the implementation of e-auctions in the town halls and hospitals market in the Czech Republic. The first part focuses on the theoretical basis of purchasing activities and electronic auctions, their classification and advantages. The practical part is devoted to the analysis of data obtained by primary research and recommendations based on analysis results are made.en
dc.format.extent2140487 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectelektronické aukcecs
dc.subjecte-aukcecs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectnákupní marketingcs
dc.subjectelektronický nákupcs
dc.subjectelektronické obchodovánícs
dc.subjectveřejné zakázkycs
dc.subjectměstský úřadcs
dc.subjectnemocnicecs
dc.subjectdodavatelcs
dc.subjectelectronic auctionsen
dc.subjecte-procurementen
dc.subjectcompetitive analysisen
dc.subjectpurchase marketingen
dc.subjecte-purchaseen
dc.subjectpublic contractsen
dc.subjecttown hallen
dc.subjecthospitalen
dc.subjectsupplieren
dc.titleAnalýza konkurence softwaru pro e-aukcecs
dc.title.alternativeE-auction Software Competitive Analysisen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGažík, Ondrejcs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMIC565_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam