Show simple item record

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorGrepl, Marekcs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:39:40Z
dc.date.available2014-11-06T07:39:40Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105885
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce je identifikace a následná analýza faktorů působících na výši návštěvnosti utkání fotbalových a hokejových klubů působících v nejvyšších soutěžích v České republice. Úvodní kapitoly práce obsahují charakteristiku fotbalového a hokejového trhu, popisují strukturu soutěží a popularitu sportu ve vybraných městech. Následně jsou definovány základní typy měření trhu. Praktická část analyzuje vybrané faktory, které ovlivňují návštěvnost sportovních utkání. Výsledky vyplývající z analýz odhalí význam jednotlivých faktorů. V závěru jsou shrnuty výsledky práce.cs
dc.description.abstractThe main objective of this thesis is the identification and the following analysis of factors, which are affecting the spectator attendance of football and ice hockey clubs involved in highest leagues in Czech Republic. Initial chapters of this thesis contains characteristics of football and ice hockey market, describe the structure of competition and popularity of the sport in selected cities. Subsequently there are defined the basic types of measurement market. The practical part analyses chosen factors, which affect a game spectator attendance. The results of the analysis reveal the importance of individual factors. The conclusion summarizes the results of the work.en
dc.format.extent3691263 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza návštěvnostics
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMěření trhucs
dc.subjectFotbalcs
dc.subjectHokejcs
dc.subjectAnalysis of the Attendanceen
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarket measuringen
dc.subjectFootballen
dc.subjectIce Hockeyen
dc.titleAnalýza návštěvnosti sportovních utkánícs
dc.title.alternativeAnalysing Attendance of Sport Matchesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGRE208_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record