Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Janacs
dc.contributor.authorLapišová, Barboracs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:39:41Z
dc.date.available2014-11-06T07:39:41Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105887
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractTématem závěrečné práce jsou mediální agentury na českém trhu. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je rozebrán český mediální a reklamní trh, typy a způsoby komerční prezentace v médiích. Popsána je také legislativa a instituce, které na mediální a reklamní trh dohlížejí. Druhá část je věnována mediálním agenturám a způsobu, jakým pracují. Poslední kapitola je věnována mediální agentuře MediaCom, která na českém trhu působí.cs
dc.description.abstractThe topic of this thesis is Media Agency on the Czech Market. The work is divided into three main sections. In the first part is describes the Czech media and advertising market, forms of promotion in different types of media, and also the legislative framework and institutions that supervise media and advertising market. The second part focuses on media agencies, their significance and functions. This chapter describes how do they work. The last chapter focuses on the work of media agentcy MediaCom, which operates on the Czech market.en
dc.format.extent1239866 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing, média, mediální agentura, mediální trh, reklamní trhcs
dc.subjectadvertising market, marketing, media, media agency, media marketen
dc.titleVýznam mediálních agentur na českém mediálním a reklamním trhucs
dc.title.alternativeThe Importance of Media Agencies in the Czech Media and Advertising Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeStejskal, Renécs
dc.date.accepted2014-09-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v žurnalisticecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLAP0010_EKF_N6202_6202T095_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam