Show simple item record

dc.contributor.advisorKozel, Romancs
dc.contributor.authorKubínek, Alešcs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:39:42Z
dc.date.available2014-11-06T07:39:42Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105889
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace obce. Cílem této práce bylo navrhnout nové či vylepšit stávající komunikační kanály obce Dolní Lutyně a porovnat je se třemi dalšími podobnými obcemi – Odry a Kravaře v České republice a Randaberg v Norsku. Problematika marketingové komunikace obce je nastíněna v teoretické části této práce. Praktická část je tvořena výzkumem, který probíhal na bázi analýzy sekundárních dat, dotazníkového šetření a rozhovorů. Získaná data byla analyzována a na jejich základě vytvořeny návrhy a doporučení pro obec Dolní Lutyně.cs
dc.description.abstractThe master thesis describes municipal marketing communication. The goal of this thesis is making new or improving current communication tools of municipality Dolní Lutyně and comparing them with three other similar municipalities – Odry and Kravaře in the Czech republic and Randaberg in Norway. The issues of the municipal marketing communication are outlined in the theoretical part of this thesis. Practical part contains research which was conducted on the basis of a secondary data analysis, questionnaires and interviews. The gained data were analysed and the final suggestions and recommendations for the municipality Dolní Lutyně were created on their basis.en
dc.format.extent1633091 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikace obcecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační kanálycs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectobeccs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectrozhovorcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectMunicipal marketing communicationen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication toolsen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmunicipalityen
dc.subjectquestionnairesen
dc.subjectinterviewen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace obcecs
dc.title.alternativeThe Analysis of Municipal Marketing Communicationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGleichová, Gabrielacs
dc.date.accepted2014-09-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUB0062_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record