Show simple item record

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorKrajča, Ondřejcs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:39:44Z
dc.date.available2014-11-06T07:39:44Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105893
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na měření spokojenosti zákazníků s hotelovými službami. Práce zahrnuje jak celkovou charakteristiku hotelu, tak i představení jeho jednotlivých služeb. Dále je zde podrobně rozebrán význam spokojenosti zákazníků pro organizace působící na trhu cestovního ruchu, a také dopad spokojenosti zákazníků na prosperitu daného hotelu. Rovněž jsou zde uvedeny jednotlivé výzkumné metody, které slouží k měření spokojenosti zákazníků, z nichž byla pro tento výzkum, použita metoda písemného dotazovaní. Cílem této práce bylo zjistit, do jaké míry jsou zákazníci Activitypark Hotelu Všemina spokojeni s poskytovanými službami, a také jak velký význam pro ně jednotlivé služby představují. Výsledky výzkumu jsou zaznamenány v jednotlivých grafech, přičemž poměr spokojenosti a důležitosti jednotlivých služeb pro zákazníky je zobrazen v poziční mapě. Lze říci, že zákazníci byli celkově se službami hotelu spokojeni, nicméně je pro hotel velmi důležité, aby v některých oblastech poskytovaných služeb došlo k jejich zlepšení. Pro zkvalitnění služeb, které byly v tomto výzkumu hodnoceny hůře, jsou zde rovněž uvedeny konkrétní návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThis thesis is based on measuring customer satisfaction with hotel services. The work includes both general property characteristics, and performance of individual services. There is also a detailed analysis the importance of customer satisfaction for organizations operating in the tourism market, and the resultof customer satisfaction of prosperity of this hotel. There is also listed the different research methods which was used to measure customer satisfaction, one of thiswritten questionnaire was usedin this thesis. The purpose of this study was determine the extent to which customers are satisfied with the services provided by Activitypark Hotel and alsowhich importance for the individual services they represent. Research results are reported in each graph , the ratio of satisfaction and importance of individual customer service is shown in the position map. It can be said that customers were generally satisfied with the services of the hotel, but the hotel is very important to improve the service. For the improve the quality of services that were evaluated in this study, are also given concrete proposals and recommendations.en
dc.format.extent3992908 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectActivitypark Hotel Všeminacs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectdotazníková metodacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectActivitypark Hotel Všeminaen
dc.subjectserviceen
dc.subjectcustomer satisfaction measurementen
dc.subjectresearchen
dc.subjecttourismen
dc.subjectquestionnaire methoden
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s hotelovými službamics
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Hotel Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePokorná, Kateřinacs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRA0046_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record