Show simple item record

dc.contributor.advisorMikušová, Mariecs
dc.contributor.authorSlezáková, Evacs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:39:47Z
dc.date.available2014-11-06T07:39:47Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105899
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractKrize představuje cokoliv, co ohrožuje nebo významně ovlivňuje životnost společnosti. Podnik je v krizi, jestliže situace ve které se podnik nachází, dlouhodobě negativně ovlivňuje její činnost. Krizové řízení je metoda k překonávání krizových situací. Krizové řízení má jednotlivé fáze. V první fázi podnik identifikuje a analyzuje zdroje krize. V další fázi hledá postup k řešení krize. V třetí fázi realizuje vhodné řešení krize. Na závěr zhodnotí vývoj a postup řešení krize. Krize nemusí vycházet ze špatného řízení podniku, ale také z vnějšího okolí podniku. S globálním propojením ekonomik se riziko výskytu krize z vnějšího okolí zvyšuje. Krizové řízení a řízení rizik by mělo implementovat do strategie firmy a jejich cílů.cs
dc.description.abstractThe crisis represents anything that threatens or significantly affect the life of the company. The company is in crisis, if the situation in which the business is located, in the long term adversely affects its activity. Crisis management is a method to overcome the crisis. Crisis management has different phases. In the first phase of the company identifies and analyzes the sources of the crisis. The next stage is looking for the procedure to the crisis. In the third phase implements suitable solutions to the crisis. At the end evaluate the development and progress solution to the crisis. The crisis may not come from a bad management, but also from the external environment of the company. With the global interconnection of economies, the risk of crisis from the external environment improves. Crisis management and risk management should be implemented into the company's strategy and goals.en
dc.format.extent2629100 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKrize, krizové řízení, riziko, řízení rizik, krizový profil, krize podniku, identifikace krize, krizová matice, krizové scénáře, krizové plány, řešení krize, potenciál krize, nerovnováha, změna, zdraví podniku, Altmanův model, finanční analýza, poměrové ukazatele, PEST analýza, vnější a vnitřní okolí podniku, SWOT analýza, Porterův model 5 silcs
dc.subjectCrisis, crisis management, risk, risk management, crisis profile, crisis of companies, identification of crisis, crisis matrices, crisis scenarios, crisis plans, crisis, potential crisis, imbalance, change, Altman model, financial analysis, ratios, PEST analysis, external and internal business environment, SWOT analysis, Porter's five forces modelen
dc.titleVytvoření krizového profilu konkrétního podnikucs
dc.title.alternativeThe Crisis Profile Creating of Specific Enterpriseen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKošárková, Michaelacs
dc.date.accepted2014-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSLE0038_EKF_N6208_6208T037_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record