Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorBabincová, Terezacs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:39:55Z
dc.date.available2014-11-06T07:39:55Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105913
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce jsou návrhy marketingových programů zdravotních asistenčních služeb. Cílem práce jsou návrhy a doporučení na nové marketingové programy pro zdravotní asistenční službu MEDICOMFORT s.r.o. Problematika je řešena prostřednictvím marketingového výzkumu, a to jednak kvalitativním výzkumem za pomocí individuálních hloubkových rozhovorů, a také kvantitativním výzkumem formou osobního dotazování.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with concepts of marketing programmes for medical assistance services. The goal of the thesis is to analyse concepts and recommendations of new marketing programs for MEDICOMFORT ltd. service company of medical assistance. These concepts and recommendations are based on marketing researches. Regarding marketing research there were used qualitative researches on the basis of depth interviews as well as quantitative research were used on the basis of personal questioning.en
dc.format.extent5065780 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingové programycs
dc.subjectzdravotní asistenční službacs
dc.subjectmarketing ve zdravotnictvícs
dc.subjectzdravotnictvícs
dc.subjectlékařcs
dc.subjectlékařská péčecs
dc.subjectkorelační analýzacs
dc.subjectanovacs
dc.subjectmarketing programsen
dc.subjectmedical assistance serviceen
dc.subjectmarketing in healthcareen
dc.subjecthealthcareen
dc.subjectdoctoren
dc.subjectmedical careen
dc.subjectcorrelation analysisen
dc.subjectanovaen
dc.titleNávrhy marketingových programů zdravotních asistenčních služebcs
dc.title.alternativeDesigning Marketing Programs of Medical Assistance Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠůstková, Hanacs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAB159_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam