Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Terezacs
dc.contributor.authorJurková, Karolínacs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:39:56Z
dc.date.available2014-11-06T07:39:56Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105916
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace z pohledu obchodních center. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Praktická část analyzuje současnou marketingovou komunikaci. Na základě dotazníkového šetření jsou analyzovány postoje a názory návštěvníků obchodního centra Zlaté Jablko ve Zlíně na současné marketingové aktivity. Následně jsou navrženy další možné formy komunikace.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with marketing communication from the perspective of shopping centers. The theoretical part focuses on the different marketing communication tools, and the practical part analyzes the current marketing communication. The questionnaire investigation analyzed attitudes and opinions of customers in Shopping Centre Zlate Jablko in Zlin based on current marketing activities. Furthermore are proposed other possible forms of communications.en
dc.format.extent6541782 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikace, obchodní centra, Zlaté Jablko, komunikační mix, eventcs
dc.subjectmarketing communication, shopping centers, Zlate Jablko, communication mix, eventen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace obchodního centracs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of Shopping Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMusil, Ondřejcs
dc.date.accepted2014-06-05cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJUR0143_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam