Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorŠimon, Ondřejcs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:40:00Z
dc.date.available2014-11-06T07:40:00Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105922
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na analýzu rozhodovacího procesu studentů z hlediska budoucího uplatnění. Předmětem analýzy jsou studenti Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava. Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat chování studentů při rozhodování o jejich budoucím uplatnění. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitola obsahuje úvod. Druhá kapitola je věnována charakteristice pracovního trhu pro absolventy vysokých škol a charakteristice Vysoké školy báňské – Technické univerzitě Ostrava. Ve třetí kapitole jsou popsána teoretická východiska spotřebitelského chování. Ve čtvrté kapitole je rozebrána metodika sběru dat. V následující kapitole je provedena analýza výzkumu. Šestá kapitola obsahuje návrhy a doporučení a poslední kapitolou je závěr.cs
dc.description.abstractThis graduation thesis is aimed at analysis of students’ decision making in the job career. The object of the measurement are students of Faculty of Economics of VŠB-Technical University of Ostrava. The main aim of this thesis is to analyse students' behaviour during decision making within their job career. Thesis is divided into seven chapters. The first chapter contains an introduction. The second chapter is devoted to characteristic of job market for graduates and characteristic of VŠB-Technical University of Ostrava. In third chapter are described theoretical solutions of the customer behaviour. It fourth chapter is parsed the methodology of research. In next chapter is carried the analysis of the research out. In sixth chapter are proposals and recommendations and the last chapter is the finish.en
dc.format.extent3350931 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectrozhodovánícs
dc.subjectuplatnění studentůcs
dc.subjectpracovní trhcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectcustomer behaviouren
dc.subjectmarketingen
dc.subjectdecision makingen
dc.subjectstudents’ applyingen
dc.subjectjob marketen
dc.subject, marketing researchen
dc.titleAnalýza rozhodovacího procesu studentů z hlediska budoucího uplatněnícs
dc.title.alternativeThe Analysis of Students Decision Making in the Job Careeren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVogl, Jancs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIM0034_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam