Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romancs
dc.contributor.authorRozbořilová, Kateřinacs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:40:01Z
dc.date.available2014-11-06T07:40:01Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105925
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace výrobce těstovin. Cílem této práce byla analýza současné marketingové komunikace společnosti Europasta SE na konkrétní značku těstovin Adriana. V teoretické části je nastíněna problematika marketingové komunikace. Praktickou část tvoří popis jednotlivých nástrojů marketingové komunikace značky Adriana. Výzkum probíhal formou osobního dotazování v Olomouckém kraji a online dotazování. Poté byla získaná data analyzována. Na základě analýzy byly vzneseny návrhy a doporučení jednotlivých nástrojů marketingové komunikace pro těstoviny značky Adriana, které by mohly přispět k zefektivnění marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractMaster thesis deals with marketing communication analysis of a pasta manufacturer. The goal of this thesis was analysis of current marketing communication of the company Europasta SE, specifically communication of the pasta brand Adriana. The theoretical part consists of a general introduction into marketing communication. The practical part describes tools of marketing communication of the Adriana brand. The research was conducted through personal interviews in the Olomouc Region and through on-line questioning. After conducting the research, all the data were analyzed. Based on the analysis, there were defined proposals and recommendations for improving current marketing communication of the Adriana brand.en
dc.format.extent10696329 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectproduct placementcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectMarketing Communicationsen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectproduct placementen
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace výrobce těstovincs
dc.title.alternativeThe Analysis of Marketing Communication of a Pasta Produceren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBůžková, Luciecs
dc.date.accepted2014-06-05cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisROZ0012_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam