Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkopalová, Ditacs
dc.contributor.authorMajkút, Karelcs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:40:05Z
dc.date.available2014-11-06T07:40:05Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105934
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractThe aim of this study is to investigate customer behaviour of football fans in the UK football market. Links and relations between specific types of behaviour, gender, age or income were intended to be found. Football fans of Huddersfield Town FC were chosen as a population and the questionnaire was distributed via internet as well as in hard copies. Several statistical methods have been employed to analyze primary data, for instance Correlation or T-test. It was proved that satisfactory level of services and good promotion of branded products ensuring loyalty and satisfaction of football fans. A strong negative relation between purchasing of football branded products and frequency of visits of stadium was found. Significant differences were found amongst genders and age groups as well. Due to relatively large sample the results of the study are valid.en
dc.description.abstractÚčel této diplomové bakalářské práce spočívá v průzkumu spotřebitelského chování fotbalových fanoušků ve Spojeném Království Velké Británie a Severního Irska. Tato práce odhaluje spojnice mezi specifickými typy chování, pohlavími, věkem a příjmem fanoušků. Fanoušci týmu Huddersfield Town FC byli vybráni jako objekt výzkumu. Tento výzkum byl proveden pomocí internetových i tištěných dotazníků. Primární data byla analyzována pomocí různých analytických metod, jako jsou například T-test nebo Test korelace. Bylo potvrzeno, že spokojenost s poskytovanými službami a úroveň marketingové podpory značkových produktů zajišťuje loajalitu fotbalových fanoušků. Silně negativní vztah mezi nakupováním značkových produktů a frekvencí návštěv stadionů byl potvrzen. Významné změny v tržním chování spojené s pohlavím a věkem byly také popsány touto studií. Vzhledem k poměrně velkému počtu dotázaných mohou výsledky tohoto výzkumu sloužit jako důležitý marketingový ukazatel jak pro prodávající a kupující tak i jako akademická databanka pro budoucí výzkumy.cs
dc.format.extent2963593 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isoencs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFootballen
dc.subjectbehaviouren
dc.subjectfandomen
dc.subjectfanen
dc.subjectsupporteren
dc.subjectmarketen
dc.subjectsurveyen
dc.subjectresearchen
dc.subjectloyaltyen
dc.subjectbrandingen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectHuddersfield Town FCen
dc.subjectFotbalcs
dc.subjectchovánícs
dc.subjectpodporacs
dc.subjectfanoušekcs
dc.subjectpodporovatelcs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectanketacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectloajalitacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectHuddersfield Town FCcs
dc.titleBuyer Behaviour and Loyalty of Football Fans on Football Marketen
dc.title.alternativeChování kupujících a věrnost fotbalových fanoušků na fotbalovém trhucs
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSkopal, Petrcs
dc.date.accepted2014-09-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAJ0032_EKF_B6208_6208R020_00_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam