Show simple item record

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorVenská, Alenacs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:40:26Z
dc.date.available2014-11-06T07:40:26Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105972
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá rozšířeným marketingovým mixem obce. Teoretickou část tvoří definování obce, její území, orgány a podrobný popis jednotlivých nástrojů rozšířeného marketingového mixu. Praktická část se věnuje metodice sběru dat, analýze marketingového mixu obce a následným doporučením. Pro získání primárních dat je využito osobního dotazování. Cílem této práce je zefektivnění nástrojů marketingového mixu obce, které by mohli napomoci k rozvoji obce a přilákání nových návštěvníků.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on Analysis of Marketing Mix for Municipality. The theoretical part consists of defining the municipality, its territory, authorities and a detailed description of each tool extended marketing mix. The practical part focuses on the methodology of data collection, analysis, marketing mix municipality and subsequent recommendations. The primary information was obtained by a personal interview. The final aim of this work is to do the tools of marketing mix of the municipality more efective, which could help to the development of municipality and attract new visitors, too.en
dc.format.extent5720103 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketing obcecs
dc.subjectRadslavicecs
dc.subjectcharakteristika obcecs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing of municipalityen
dc.subjectRadslaviceen
dc.subjectcharacteristic of the municipalityen
dc.titleAnalýza marketingového mixu obcecs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Mix for Municipalityen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěchcs
dc.date.accepted2014-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVEN0026_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record