dc.contributor.advisor | Kryšková, Šárka | cs |
dc.contributor.author | Schindler, David | cs |
dc.date.accessioned | 2014-11-06T07:40:27Z | |
dc.date.available | 2014-11-06T07:40:27Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/105974 | |
dc.description | Import 06/11/2014 | cs |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce řeší problematiku vnitroorganizačních směrnic základní školy. Jejím cílem je na základě analýzy současných směrnic dané základní školy, které k této práci byly poskytnuty, provést případné návrhy na změny či doplnění těchto směrnic. Zvolený problém byl vyřešen pomocí analýzy. Přesněji řečeno pomocí porovnání směrnic základní školy se vzorovými směrnicemi z určené literatury. V práci byly poté navrženy určité změny a doplnění, které by měly pomoct k lepší přehlednosti jednotlivých směrnic. Také by tyto změny měly přispět k tomu, že směrnice budou aktuální a zpracovány dle nejnovějších zákonů a vyhlášek. Na základě zjištěných údajů je tedy možné provést inovaci směrnic tak, aby splňovaly podmínky, které pro ně platí. | cs |
dc.description.abstract | The topic of this bachelor thesis is the problem of internal directives of elementary school. Its goal based on the analysis of present directives of concrete elementary school given to this thesis is suggest some changes or completion of these directives. This kind of problem was solved by the method of analysis To be exact by the competition of directives of elementary school with directives from given literature. There were made some suggestions which should help these directives to be well-arranged. These suggestions should also contribute to to be actual by the newest laws. Based on observed facts it is possible to make an innovation of directives which would meet compulsory requirements afterwards. | en |
dc.format.extent | 3278358 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | vnitroorganizační směrnice | cs |
dc.subject | popis | cs |
dc.subject | změna | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | účetnictví | cs |
dc.subject | analýza | cs |
dc.subject | návrh | cs |
dc.subject | význam | cs |
dc.subject | tvorba | cs |
dc.subject | legislativa. | cs |
dc.subject | Internal directives | en |
dc.subject | description | en |
dc.subject | change | en |
dc.subject | primary school | en |
dc.subject | accounting | en |
dc.subject | analysis | en |
dc.subject | proposal | en |
dc.subject | creation | en |
dc.subject | legislation. | en |
dc.title | Vnitroorganizační směrnice základní školy | cs |
dc.title.alternative | Internal Directives of Elementary School | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Klusová, Ilona | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-06 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 117 - Katedra účetnictví | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Účetnictví a daně | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | SCH0111_EKF_B6208_6202R049_00_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |