Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPeterková, Jindracs
dc.contributor.authorOlšar, Martincs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:40:28Z
dc.date.available2014-11-06T07:40:28Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105975
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractThis paper aims to investigate a competitiveness component in the restaurant industry and examine key drivers in the decision making process of Huddersfield citizens. Huddersfield resident were chosen as an appropriate population in order to follow this paper’s aims. Diversity of customers in terms of age, gender, income, etc. was considered and research questionnaires were designed and distributed both online and offline in a ratio of 1:2 in order to achieve a high representative sample. There were few statistical methods used to analyse findings such as correlation and t-Test to analyse two variables and their relation among them. There were also described a most usual customer and key drivers of customers key drivers. It was found that Quality of food, Service quality, and Employee´s attitude is the most important factor which influences customers in terms of choosing restaurant. On the other hand, every ´little´ detail can play its own role in customer decision making process. Although, size of a sample was very small as well as some limitation influenced size of sample, the results and findings of this research should be taken with caution.en
dc.description.abstractTato práce se zabývá konkurenceschopností v restauračním odvětví a prozkoumává klíčové faktory hrající roli v procesu rozhodování občanů anglického Huddersfieldu. Občané města Huddersfield-města v kraji Yorkshire a města, kde je provozování italská restaurace Primo, byli vybráni jako vhodný vzorek za účelem sledováním výše popsaných cílů této práce. Objektivita výzkumu je dosažena rozmanitostí tázaných lidí ve smyslu, rozmanitosti věku, pohlaví či příjmu a zároveň forma distribuce dotazníků si klade za důraz vysoce representativní vzorek, což by mělo být zaručen minimálním poměrem dvou tázaných lidí, tudíž zákazníků, přímo v městě Huddersfield k jednomu zákazníkovi získaného distribucí dotazníků prostřednictvím internetu. K analýze výsledku bylo použito několik statistických metod, konkrétně korelace a t-test pro analýzu dvou proměnných a jejich vztah mezi nimi. Zároveň byly také popsány klíčové faktory hrající roli v rozhodovacím procesu a také nejobvyklejší chování a charakteristika zákazníka. Výzkumem bylo zjištěno, že kvalita jídla, servisu a přístupu zaměstnanců k zákazníkovi jsou nejdůležitějšími faktory při rozhodovaní o výběru restaurace, nicméně nesmí být zapomenuto na ostatní faktory, které sice nejsou tolik důležité jako zmiňované tři, ale každý malý detail může mít velkou sílu při rozhodovaní jakou restauraci si zákazník zvolí. Z důvodu malé velikosti vzorku a určitých omezení spojených s výzkumem, by měly být finální výsledky brány s určitou porcí nadhledu.cs
dc.format.extent3107696 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isoencs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCompetitiveness, marketing, consumer behaviouren
dc.subjectKonkurenceschopnost , marketing ,chování spotřebitelůcs
dc.titleAn Analysis of Competitiveness of Selected Italian Restaurant in Yorkshireen
dc.title.alternativeAnalýza konkurenceschopnosti vybrané italské restaurace v kraji Yorkshirecs
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValošek, Radekcs
dc.date.accepted2014-09-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisOLS0008_EKF_B6208_6208R020_00_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam