Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěchcs
dc.contributor.authorKonečná, Romanacs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:40:35Z
dc.date.available2014-11-06T07:40:35Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105992
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na Analýzu využití jednotlivých typů e-aukcí v ČR. Hlavním cílem bylo získat informace o jednotlivých typech e-aukcí, které firma NAR marketing s.r.o. nejčastěji využívá. Teoretická část práce se zabývá východisky nákupního procesu a popisem jednotlivých typů e-aukcí. Praktická část se zaměřuje na analyzování využití typů e-aukcí.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the Usage Analysis of E-auctions Types in the Czech Republic. The main objective was to gain information about different types of e-auctions most frequently used by the company NAR marketing s.r.o. The theoretical part of the thesis deals with the starting points of the purchasing process and the description of the particular e-auction types. The practical part is focused on the e-auction types use analysis.en
dc.format.extent2176714 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/force-downloadcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNákupcs
dc.subjectvolba dodavatelecs
dc.subjecte-obchodovánícs
dc.subjecte-aukce.cs
dc.subjectPurchaseen
dc.subjectchoice of supplieren
dc.subjecte-commerceen
dc.subjecte-auctions.en
dc.titleAnalýza využití jednotlivých typů e-aukcí v ČRcs
dc.title.alternativeUsage Analysis of E-auctions Types in the Czech Republicen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePawlasová, Pavlínacs
dc.date.accepted2014-09-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKON0113_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam