Show simple item record

dc.contributor.advisorTvrdíková, Milenacs
dc.contributor.authorDědek, Michalcs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:40:41Z
dc.date.available2014-11-06T07:40:41Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/106005
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractThe way in how the World-Wide-Web is used has significantly changed since the beginning of electronic commerce revolution. Modern technologies provided powerful instrument for implementation of one-to-one marketing into practice with exceptional accuracy for reasonable price. The aim of this study is to describe main aspects of personalisation for e-commerce in the Czech Republic. Firstly, the role of e-commerce is described as an enabler of development for personalised content delivery; secondly, major techniques of personalisation are defined. In the research part, the results from the internet-mediated survey are analysed. The major part consists of perception about personalisation from Czech e-commerce customers’ point of view. Moreover, statistical methods were used for hypothesis testing. It was found that personalisation is of higher importance for maintaining existing customers through building long-term relationship, rather than instrument efficient for acquiring new customers. In addition, positive relationship between importance customers give to personalisation and valuing it as sufficient reason for tracking shopping process was found. It should, however, be highlighted that this paper should be due to relatively small size of sample and other limitations be taken cautiously.en
dc.description.abstractZpůsob, jakým je dnes internet využíván se podstatně změnil od začátku jeho používání a revoluce elektronické komerce. Moderní technologie poskytly výkonný nástroj pro implementaci osobního (one-to-one) marketingu do praxe s mimořádnou přesností za dosažitelné náklady. Cílem této práce je popsat hlavní aspekty personalizace v českém prostředí e-commerce. Prvně je popsána role elektronické komerce jako zprostředkovatele rozvoje personalizované komunikace se zákazníkem. Dále jsou vylíčeny základní techniky doručení personalizované informace. Ve výzkumné části jsou analyzovány výsledky internetového průzkumu mezi českými online zákazníky, kde hlavní otázkou je způsob, jakým vnímají personalizaci čeští spotřebitelé. Statistické metody byly použity pro testování hypotéz. Bylo zjištěno, že personalizace jako nástroj je důležitější faktor pro udržení stávajících zákazníku skrze budování dlouhodobých vztahů v porovnání se získáváním nových. Dále byl zjištěn pozitivní vztah mezi důležitostí, kterou zákazníci přikládají personalizovaným technikám a tvrzení, že personalizované nakupování je dostatečným důvodem pro sledování jejich činnosti na webu. Výsledky práce by však měly, především vzhledem k relativně malému vzorku respondentů a dalším limitacím, být brány obezřetně.cs
dc.format.extent2276202 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isoencs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectE-commerceen
dc.subjectelectronic commerceen
dc.subjectczechen
dc.subjectpersonalisationen
dc.subjectczech republicen
dc.subjecttailored shoppingen
dc.subjectone to one marketingen
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectelektronická komercecs
dc.subjectpersonalizacecs
dc.subjectčeská republikacs
dc.subjectpersonalisované nakupovánícs
dc.subjectone to one marketingcs
dc.titleAnalysis of Personalised Content in E-Commerceen
dc.title.alternativeAnalýza personalizovaného obsahu v oblasti E-commercecs
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePodoba, Tomášcs
dc.date.accepted2014-09-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatikycs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDED0022_EKF_B6209_6209R001_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record