Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBláha, Jiřícs
dc.contributor.authorJambor, Jiřícs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:40:52Z
dc.date.available2014-11-06T07:40:52Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/106029
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo poskytnout doporučení pro rozvoj organizace AIESEC Ostrava. A to za pomocí strategické analýzy. Celá bakalářská práce byla rozdělena na dvě hlavní části, nejprve na vymezení teoretických metod a následně na samotné vypracování strategické analýzy na organizaci AIESEC Ostrava. Na základě průzkumu mezi dalšími studentskými organizacemi, historickým a současným vývojem AIESEC byly vybrány následující metody: PESTLE, SWOT, Porterův analýza konkurenčních sil. Pomocí aplikování těchto metod bylo zjištěno, že AIESEC Ostrava by se měl více zaměřit na propracování externí vize, druhou pobočku na Porubě, spolupráci se start-up společnostmi, marketing a inovace v projektovém řízení.cs
dc.description.abstractGoal of this Bachelor Thesis was provided by recommendation for growth of organisation AIESEC. And basically this was provided by strategic analysis. Whole Bachelor Thesis was divided into two main parts. The first one is about demarcation of theoretical methods and, subsequently, the second part is about elaboration of strategic analysis of the organisation itself. On the basis of research between other student organisations, historical and today’s development of AIESEC, the following methods were chosen: PESTLE, SWOT, and Consumer’s Report by Peter Porter. In the aid of application these methods was discovered that AIESEC Ostrava should more focus on building-up of external vision, the second local committee in Ostrava-Poruba, cooperation with start-up companies and innovation in project management.en
dc.format.extent3400404 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategická analýzacs
dc.subjectorganizace AIESECcs
dc.subjectmetoda PESTLEcs
dc.subjectdoporučení pro růstcs
dc.subjectPorterův analýza konkurenčních silcs
dc.subjectexterní vizecs
dc.subjectpobočka Porubacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectstart-upcs
dc.subjectprojektový managementcs
dc.subjectRecommendation for growthen
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectAIESEC organizationen
dc.subjectPESTLEen
dc.subjectSWOTen
dc.subjectConsumer’s Report by Peter Porteren
dc.subjectexternal visionen
dc.subjectlocal committee in Ostrava-Porubaen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectstart-upsen
dc.subjectproject managementen
dc.titleStrategická analýza organizace AIESECcs
dc.title.alternativeStrategic Analysis in AIESEC Organizationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBuchwaldek, Tomášcs
dc.date.accepted2014-09-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAM0008_EKF_B6208_6208R037_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam