Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlínacs
dc.contributor.authorŽebráková, Eliškacs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:41:03Z
dc.date.available2014-11-06T07:41:03Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/106051
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractTéma bakalářské práce byla analýza internetové marketingové komunikace slevových portálů. Cílem bylo analyzovat internetovou marketingovou komunikaci slevového portálu Vykupto a jeho čtyř velkých konkurentů. Pro analýzu byla využita metoda pozorování. V celkovém hodnocení se slevový portál umístil na druhém místě. Pro slevový portál by navržena doporučení.cs
dc.description.abstractTheme of bachelor thesis was analysing internet marketing communication of online group buying servers. Objective was analysing internet marketing communication online buying server Vykupto and his four large competitors. For analysing was used method observation. In total score rated online group buying server finished second. For online group buying server was suggested recommendation.en
dc.format.extent5506417 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/downloadcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza, internet, marketingová komunikace, slevové portály, sociální médiacs
dc.subjectAnalysing, Internet, Marketing Communication, Online Group Buying Servers, social Media.en
dc.titleAnalýza internetové marketingové komunikace slevových portálůcs
dc.title.alternativeAnalysing Internet Marketing Communication of Online Group Buying Serversen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePechová, Hanacs
dc.date.accepted2014-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZEB0005_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam