Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠrytr, Petrcs
dc.contributor.authorZavadil, Jiřícs
dc.date.accessioned2015-02-26T06:42:14Z
dc.date.available2015-02-26T06:42:14Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/106655
dc.descriptionImport 26/02/2015cs
dc.description.abstractDoposud se problémům změn odtokových poměrů způsobených dopravními stavbami nevěnovala a nevěnuje dostatečná pozornost, neboť každý participující obor přistupuje k řešení vícerezortně než koordinovaně. Problematika zkoumání změn odtokových poměrů v území způsobených dopravními stavbami má multidisciplinární charakter. Posuzování změn odtokových poměrů proto vyžaduje mj. důslednou komplexní rekognoskaci zájmových území, adekvátní prověření historie zásahů člověka do tohoto území s tím, že máme dnes obvykle k dispozici i použitelné SW nástroje (univerzální simulační programy). Cílem bylo dostatečně zpřehlednit a analyzovat danou problematiku včetně kontroly souvisejících legislativních, normativních a dalších podkladů. S využitím použitelných SW nástrojů se ukázalo možné simulovat vlivy dopravních staveb na odtokové poměry v zájmovém území. První kapitola nabízí úvod do řešené problematiky a identifikuje problémy a jejich základní charakteristiky. Druhá kapitola hodnotí současný stav řešení dané problematiky. Třetí kapitola zpřehledňuje cíle DIP a hypotézy. Čtvrtá kapitola stanovuje metodické postupy dosažení cílů. Pátá kapitola nabízí základní výstupy. Šestá kapitola realizace vymezených cílů. Sedmá kapitola hodnotí výsledky. Osmá kapitola rekapituluje předpokládaný teoretické a praktické přínosy práce. Devátá kapitola obsahuje závěry.cs
dc.description.abstractSo far, the problems of changes in runoff conditions caused by transport infrastructure, highly developed, and does not pay enough attention, because each participating discipline approach to solving wide than a coordinated manner. The issue of examining changes in runoff conditions in the area caused by transport infrastructure has a multidisciplinary character. Assessment of changes in runoff conditions, therefore including the full comprehensive reconnaissance of areas of interest, adequate examination of the history of human interventions in this area with the fact that we now generally available and applicable software tools (universal simulation programs). The goal was to sufficiently clarify and analyze the issue, including controls related legislative, regulatory and other documents. With the use of applicable software tools has proved possible to simulate the effects of transport structures on runoff in the area of ​​interest. The first chapter provides an introduction to solved the problem and identifies problems and their basic characteristics. The second chapter reviews the current status of this issue. The third chapter surveys the entire DIP and hypotheses. The fourth chapter lays the methodological procedures achieve the objectives. The fifth chapter provides basic outputs. The sixth chapter of implementation-defined goals . The seventh chapter evaluates the results. The eighth chapter summarizes the expected theoretical and practical benefits of work. The ninth chapter contains the conclusions.en
dc.format130 l. : il. + 1 příl.cs
dc.format.extent6514418 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmultidisciplinárnícs
dc.subjectsoftwarecs
dc.subjectmodelcs
dc.subjectinfrastrukturacs
dc.subjectudržitelný rozvojcs
dc.subjectsíťcs
dc.subjectdynamickýcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectvrstvacs
dc.subjectlicencecs
dc.subjecthypotézacs
dc.subjectexpertní dotazníkcs
dc.subjectodtokové poměrycs
dc.subjectpovodněcs
dc.subjectevidenční listcs
dc.subjectschémacs
dc.subjectdiferencecs
dc.subjectstandardycs
dc.subjectintraviláncs
dc.subjectextraviláncs
dc.subjectvsakovánícs
dc.subjectprůlehcs
dc.subjectpovodícs
dc.subjectstokacs
dc.subjectzměnycs
dc.subjectpřílohacs
dc.subjectrecipientcs
dc.subjectmultidisciplinaryen
dc.subjectsoftwareen
dc.subjectmodelen
dc.subjectinfrastructureen
dc.subjectsustainable developmenten
dc.subjectnetworken
dc.subjectdynamicen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectlayeren
dc.subjectlicenseen
dc.subjecthypothesisen
dc.subjectexpert interviewen
dc.subjectdrainage conditionsen
dc.subjectfloodsen
dc.subjectregistration sheeten
dc.subjectdiagramen
dc.subjectdifferenceen
dc.subjectstandardsen
dc.subjecturban areaen
dc.subjectrural areaen
dc.subjectinfiltrationen
dc.subjectfurrowen
dc.subjectbasinen
dc.subjectseweren
dc.subjectchangesen
dc.subjectattachmenten
dc.subjectrecipienten
dc.titleZkoumání změn odtokových poměrů v urbanizovaném území způsobených dopravními stavbamics
dc.title.alternativeExamining changes in runoff conditions in urban areas caused by transport infrastructureen
dc.typeDisertační prácecs
dc.identifier.signature201500119cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeLhotáková, Zdeňkacs
dc.contributor.refereeLehovec, Františekcs
dc.contributor.refereeBezák, Bystrikcs
dc.date.accepted2015-02-12cs
dc.thesis.degree-namePh.D.cs
dc.thesis.degree-levelDoktorský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department222 - Katedra městského inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchMěstské inženýrství a stavitelstvícs
dc.description.resultvyhovělcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisZAV066_FAST_P3607_3607V012_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam