Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petracs
dc.contributor.authorSkřivánková, Terezacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:07:46Z
dc.date.available2015-07-22T09:07:46Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/106853
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je analýza spotřebitelského chování na trhu parfémů. Cílem této diplomové práce bylo popsat spotřebitelské chování na trhu parfémů a zjistit, jaké faktory ovlivňují zákazníky při nákupu parfémů, jaké atributy jsou pro ně při výběru nejdůležitější, z jakého důvodu parfémy používají a nakupují a jak vypadá jejich rozhodovací proces. Primární sběr dat byl proveden metodou online dotazování na území České republiky. Na základě výsledků výzkumu bylo charakterizováno spotřebitelské chování na trhu parfémů a formulovány návrhy a doporučení pro výrobce a prodejce parfémů.cs
dc.description.abstractThe theme of the thesis is the consumer behavior analysis on the perfume market. The aim of the thesis was to describe the consumer behavior on the perfume market and discover which factors influence the consumers buying behavior, which attributes are the most important for the selection process, the reason they use and buy perfumes and the decision making process. The primary data collection was carried out in the Czech Republic via the online questionnaire method. Based on the results the consumer behavior on the perfume market was modeled and the suggestions and recommendations for the perfume makers and retailers were formulated.en
dc.format.extent9285580 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectParfémcs
dc.subjectvůněcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectnákupní rozhodovánícs
dc.subjectpreferencecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectPerfumeen
dc.subjectfragranceen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectselection processen
dc.subjectpreferencesen
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu parfémůcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Perfume Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHalíková, Petracs
dc.date.accepted2015-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSKR0016_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam