Show simple item record

dc.contributor.advisorNovotný, Jancs
dc.contributor.authorCyroň, Michalcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:07:59Z
dc.date.available2015-07-22T09:07:59Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/106883
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce na téma „Realizace strategické analýzy vybraného podniku“ je provedení strategické analýzy v daném podniku s cílem určit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby, na základě kterých jsou navržena opatření, která mají vést ke zlepšení situace podniku z jeho strategického hlediska. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy strategického managementu, jako je například význam a struktura strategické analýzy, pojem strategie nebo strategická východiska podniku. Dále jsou popsány některé metody, dle kterých lze provést analýzu vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Výsledky vybraných analýz jsou poté shrnuty ve SWOT analýze, která slouží jako podklad pro konkrétní strategická doporučení podniku, který byl analyzován v praktické části diplomové práce. Na základě vyhodnocení byla navržena strategie podniku a návrhy pro její uskutečnění.cs
dc.description.abstractThe goal of this thesis named „Realization of strategic analysis of a selected company“ is the implementation of strategic analysis of the aforesaid company and mark out its strengths and weaknesses, threats and opportunities which lead to proposing some actions needed to be more effective from strategic view. In the theoretical part there are basic terms explained, such as meaning and structure of strategic analysis, the concept of strategy or strategic mission of the company. In the following part there are described some methods which can help with analyzing of internal and external surroundings of the company. The results of the selected analysis are then summarized in the SWOT analysis, which serves as a basis for concrete strategic recommendation for the company that was analysed in the practical part of the thesis. Based on evaluation the strategy and recommendations to its conduct were designed.en
dc.format.extent3050780 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectStrategická analýzacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectPorterův model pěti silcs
dc.subjectFinanční analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectNávrh strategie.cs
dc.subjectStrategyen
dc.subjectStrategic analysisen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectPorter's five forcesen
dc.subjectFinancial analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectStrategy designen
dc.titleRealizace strategické analýzy vybraného podnikucs
dc.title.alternativeRealization of Strategic Analysis of a Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNešporková, Renátacs
dc.date.accepted2015-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCYR0009_EKF_N6208_6208T037_2015
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record