Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorŠedá, Monikacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:08:05Z
dc.date.available2015-07-22T09:08:05Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/106902
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování zákazníků kadeřnictví. Konkrétně se jedná o zákaznice Kadeřnictví Šedá. Sběr dat byl uskutečněn prostřednictvím dotazníkového šetření přímo v prostorách kadeřnictví. V teoreticko-metodické části diplomové práce je pozornost věnována především přístupům ke sledování spotřebitelského chování, modelu spotřebitelského chování, rozhodovacímu procesu spotřebitelů, specifikům rozhodovacího způsobu u služeb a charakteristice Kadeřnictví Šedá. V aplikačně-ověřovací části diplomové práce jsem vyhodnotila získaná data a předložila několik návrhů, které by mohly vést k větší spokojenosti klientek a následně i k posílení jejich věrnosti a loajálnosti.cs
dc.description.abstractThe theme of the Diploma thesis is Consumer behavior analysis of Hairdresser´s Clients. Specifically, it’s about the customers of the Hairdresser Šedá. The data collection was conducted through a questionnaire survey in the premises of the hairdresser. The theoretical and methodological part is mainly focused on approaches of monitoring the consumer behavior, the model of consumer behavior, the consumer decision making process, the specifics of the decision making method of services and the main characteristics of the hairdresser Grey. The application-verification part evaluates the obtained data and presents suggestions that could lead to the better satisfaction of clients and also to the enhancing client’s faithfulness and loyalty.en
dc.format.extent5731125 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/force-downloadcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectkadeřnictvícs
dc.subjectloajalitacs
dc.subjectvěrnostcs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectserviceen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjecthairdresseren
dc.subjectloyaltyen
dc.subjectfaithfulnessen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování zákazníků kadeřnictvícs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis of Hairdresser’s Clientsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSED0065_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam