Show simple item record

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorMartinková, Terezacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:08:11Z
dc.date.available2015-07-22T09:08:11Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/106925
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce bylo měření spokojenosti zákazníků sportovní kliniky. Cílem marketingového výzkumu bylo zjistit spokojenost zákazníků s jednotlivými službami kliniky, stanovit spokojenost klientů, a zdali mají v plánu kliniku navštívit i v budoucnu, nebo její návštěvu někomu doporučit. Marketingový výzkum byl realizován na základě kvantitativní metody pomocí osobního dotazování. Na základě výsledků výzkumu byly společnosti sepsány návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe theme of this thesis was customer satisfaction measurement with sport clinic. The aim of marketing research was to determine customer satisfaction with different services at the clinic, determine client satisfaction and whether they plan to visit a clinic in the future or someone recommend a visit. Marketing research was conducted based on quantitative methods using personal interviews. Based on the results of the research were written proposals and recommendations.en
dc.format.extent10009461 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost, klinika, medicína, zdraví, služby, personál, prostředí, klienti, sportcs
dc.subjectsatisfaction, clinic, medicine, health, service, personnel, environment, clients, sporten
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků sportovní klinikycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Sport Clinicen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKadlec, Jancs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAR0156_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record