Show simple item record

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petracs
dc.contributor.authorPolách, Zdeněkcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:08:21Z
dc.date.available2015-07-22T09:08:21Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/106961
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce bylo navrhnout věrnostní program, který by pozvedl spokojenost zákazníků a motivoval je ke zvýšení frekvence návštěv. Současně byl na přání managementu stanoven i vedlejší cíl ve formě zjištění základních údajů o návštěvnících. Tyto základní údaje zahrnovaly frekvenci návštěv, využívání informačních kanálů, preference termínů a časů koncertů atd. Výsledkem diplomové práce bylo zjištění kladného postoje respondentů k zavedení věrnostního programu a jeho návrh, který by podle dotazovaných měl zahrnovat okamžité slevy ze vstupného, speciální nabídky pro členy klubu, sbírání bodů za nákup s následnou výměnou za volné vstupenky, možnost přednostního nákupu vstupenek a pravidelnou informovanost o aktualitách. Současně bylo zjištěno, že respondenti upřednostňují termíny začátků koncertů ve čtvrtky a pátky mezi 18. až 20. hodinou a preferují informování prostřednictvím emailu.cs
dc.description.abstractThe main objective of this thesis was to design a loyality program that would make customer satisfaction and motivate them to increase the frequency of visits. At the same time a secondary objective in the form of finding basic information about visits was defined. These basic data included frequency of visits, information channels, dates and time preference of concerts etc. The result of this thesis was to determine the positive attitudes of respondents to the introduction of a loyalty program and its proposal that would include immediate discounts on entrance fees, special offers for club members, collecting points for the purchase and subsequent exchange for free tickets, possibility of preferential purchase tickets and regular information about new developments. It was also found that respondents prefer a start date for concerts on Thuersdays and Fridays between 6 p.m. and 8 p.m. and information by email.en
dc.format.extent3422362 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFilharmoniecs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectSlužbacs
dc.subjectSpokojenostcs
dc.subjectVěrnostní programcs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectLoyality programen
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectPhilharmonicen
dc.subjectSatisfactionen
dc.subjectServiceen
dc.titleNávrh věrnostního programu pro filharmoniics
dc.title.alternativeLoyalty Programme Design for the Philharmonic Orchestraen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukášcs
dc.date.accepted2015-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOL695_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record