Show simple item record

dc.contributor.advisorBaránek, Petrcs
dc.contributor.authorMoťková, Luciecs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:08:24Z
dc.date.available2015-07-22T09:08:24Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/106968
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je analýza současného stavu marketingové komunikace autoškoly a na základě marketingového výzkumu pak i sestavení návrhů a doporučení k odstranění možných nedostatků marketingové komunikace. V teoretické části práce je popsána charakteristika autoškoly a jejího marketingového prostředí, následně jsou sepsána teoretická východiska jak pro samotnou marketingovou komunikaci, tak i pro specifika marketingu ve službách. Popsána je také metodika marketingového výzkumu. Praktická část je zaměřena na analýzu dat získaných dotazníkovým šetřením, na které navazují návrhy a doporučení ke zlepšení marketingové komunikace autoškoly tak, aby byla autoškola na svém trhu konkurenceschopnější.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to analyze the marketing communication of driving school. Based on the results of marketing research there are formed proposals and recommendations for eliminating shortcomings of marketing communications. The characteristics of the driving school and corresponding marketing environment are described in the theoretical part, so as the theoretical basis for the marketing communications and the specifics of marketing services. The methodology of marketing research is also described. The practical part is focused on the analysis of data gained through questionnaires survey. The suggestions and recommendations how to improve marketing communication of the driving school are presented to better competitiveness of the driving school.en
dc.format.extent2996574 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectautoškolacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingový komunikační mixcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectanalýza marketingové komunikacecs
dc.subjectdriving schoolen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmarketing communication mixen
dc.subjectmarketing servicesen
dc.subjectmarketing communication analysisen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace autoškolycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of Driving Schoolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŘeřicha, Josefcs
dc.date.accepted2015-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMOT0014_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record