Show simple item record

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucjacs
dc.contributor.authorJašek, Michalcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:08:26Z
dc.date.available2015-07-22T09:08:26Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/106977
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je podání návrhů pro novou strategii ve vybrané nástrojárně, na základě provedené analýzy. Teoretická část popisuje strategickou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy z obecného hlediska. V praktické části bude představena nástrojárna, na které budou strategické analýzy aplikovány. Výsledky analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze, na jejímž základě jsou podány návrhy pro novu strategii v nástrojárně. Poznatky získané z této diplomové práce by měly být pro vedení nástrojárny přínosem a měly by přispět k dosažení lepších výsledků v nástrojárně.cs
dc.description.abstractThe objective of this dissertation is to present a new strategy in a selected tool shop. The strategy is based on a performed analysis. The theoretical part describes the strategy analysis of internal and external company environment from a general perspective. The tool shop on which the strategic analysis will be applied is presented in the practical part. The results of the analysis are summarized in the SWOT analysis. Based on the SWOT analysis a new strategy for the tool shop is submitted. The findings and observations acquired based on this dissertation should be beneficial for the tool shop management and should lead to reaching better results in the future.en
dc.format.extent2412295 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategická analýzacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectstrategický managementcs
dc.subjectvizecs
dc.subjectposlánícs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPorterům model pěti silcs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectnástrojárnacs
dc.subjectStrategic analysisen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectvisionen
dc.subjectmissionen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPorter’s model of five forcesen
dc.subjectcustomersen
dc.subjectcompetitionsen
dc.subjecttool shopen
dc.titleZpracování strategické analýzy pro nástrojárnucs
dc.title.alternativeProcessing Strategic Analysis for a Tool Shopen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBallarin, Michalcs
dc.date.accepted2015-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAS151_EKF_N6208_6208T037_2015
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record