Show simple item record

dc.contributor.advisorHorváthová, Petracs
dc.contributor.authorHendrych, Filipcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:08:26Z
dc.date.available2015-07-22T09:08:26Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/106978
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá strategickou analýzou vybraného podniku. Cílem diplomové práce je zhodnotit vnitřní a vnější prostředí podniku a na základě toho navrhnout návrhy a doporučení. Druhá kapitola se zabývá teorií, metodami, analýzami a ukazateli strategické analýzy. Třetí kapitola popisuje vybranou firmu. Informuje o jejich obecných údajích, historii, obchodním konceptu a službách. Dále následuje strategická analýza vybraného podniku v praxi, kde jsou provedeny analýzy hodnotící vnitřní a vnější prostředí firmy. V poslední části je práce zaměřena na návrhy a doporučení vyvozené na základě výsledků provedené strategické analýzy.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to focus on a strategic analysis of the selected company. The purpose of this thesis is to analyze internal and external environment and propose suggestions and recommendations. The first part of thesis deals with a theoretical approach to strategic analysis, its methods, individual analyses and indicators are described. In the second, practical part, the selected company is described. Furthermore, it points out some general information about company, history, business concept and service. Than the strategic analysis is conducted, where factors of external and internal environment are analyzed and evaluated. In the final part general results and finding are summarized and in conclusion recommendations are suggested.en
dc.format.extent3405287 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategická analýzacs
dc.subjectvnější prostředícs
dc.subjectvnitřní prostředícs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectstrategický managementcs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectStrategic analysisen
dc.subjectInternal environmenten
dc.subjectExternal environmenten
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectstrategyen
dc.titleAplikace strategické analýzy ve vybraném podnikucs
dc.title.alternativeAplication of Strategic Analysis in a Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeAdamec, Jarmilcs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHEN0012_EKF_N6208_6208T037_2015
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record