Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomášcs
dc.contributor.authorKönig, Jakubcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:08:40Z
dc.date.available2015-07-22T09:08:40Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107031
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou image značek psích krmiv. Cílem práce bylo analyzovat image jednotlivých značek psích krmiv s ohledem na různé aspekty a určit důležitost jednotlivých aspektů z pohledu zákazníků. Tato analýza byla provedena z obecného pohledu cílových zákazníků a z pohledu zákazníků, kteří jednotlivé značky používají. Pro analýzu byly zvoleny čtyři značky psího krmiva. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části je charakterizován trh psích krmiv a jsou definovány pojmy spojené s řízením značky. V praktické části je provedena samotná analýza, její vyhodnocení a navrhnutí doporučení jednotlivým značkám.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with brands awareness analysis of the dog food. The aim of the thesis was to analyze image of each brand dog food with respect to various aspects and determine the relevance of each aspects of the customer’s perspective. This analysis was conducted from a general perspective of target customers and a perspective of customers who use individual brands. For this analysis were selected four brands of the dog food. Thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part is characterized market of the dog food and defined terms associated with brand management. In the practical part is image analysis together with a recommendation for each brand.en
dc.format.extent4598827 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza image Krmivo pro psy Značka Image Silné a slabé stránkycs
dc.subjectImage analysis Dog food Brand Image Strenght and weaknessessen
dc.titleAnalýza image značek psích krmivcs
dc.title.alternativeBrands Awareness Analysis of the Dog Fooden
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGažík, Ondrejcs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKON0075_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam