Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucjacs
dc.contributor.authorJavůrek, Jiřícs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:08:51Z
dc.date.available2015-07-22T09:08:51Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107063
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem práce je tvorba podnikatelského plánu pro rozšíření podnikatelských aktivit. Přesněji se jedná o založení pobočky dané společnosti. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů spojených s podnikáním, rozbor malého i středního podnikání, vymezení právních forem podnikání, podrobný popis samotného podnikatelského plánu, jeho struktury a zásad pro splnění celého projektu. Začátkem praktické části je popsán podnik, pro který se podnikatelský plán vypracovává a dále se práce už zaměřuje na samotnou tvorbu podnikatelského plánu. K vypracování projektu byly použity analýzy finanční, SWOT, PEST a model pěti sil. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky celého podnikatelského plánu s následnými doporučeními.cs
dc.description.abstractThe aim of thesis is creation of business plan for expansion of bussines activities. More precisely, it is the establishment of a branch of the company. Theoretical part contains the definitions of basic concepts of entrepreneurship analysis of small and medium-sized enterprises, the definition of legal forms of business, a detailed description of the business plan itself, its structure and principles for the fulfillment of the project. At the beginning of practical part describes the company for which the business plan drawn up and further work has focused on creating a business plan itself. The development of the project were used analysis financial, SWOT, PEST and five forces model. In conclusion, results are evaluated the whole business plan followed by recommendations.en
dc.format.extent2856603 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpodnikání, podnikatelský plán, finanční plán, marketingový plán, konkurence, projekt, firmacs
dc.subjectbusiness, business plan, financial plan, marketing plan, competition, the project, companyen
dc.titleTvorba podnikatelského plánu pro rozšíření podnikatelských aktivitcs
dc.title.alternativeCreation of Business Plan for Expansion of Business Activitiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGomola, Jancs
dc.date.accepted2015-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAV0024_EKF_N6208_6208T037_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam