Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBlecharz, Pavelcs
dc.contributor.authorVymětalíková, Evacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:08:54Z
dc.date.available2015-07-22T09:08:54Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107073
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v oblasti prodeje nábytku. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s danou problematikou. V praktické části je spokojenost zákazníků zjišťována pomocí dotazníkového šetření a analyzována pomocí metod diferenční analýzy a mystery shoppingu. Mimo hlavní problematiku je v praktické části analyzována spokojenost zaměstnanců pomocí základní statistické deskripce. Výsledkem práce jsou návrhy a doporučení vedoucí, jak ke zvýšení kvality služeb, tak i spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThis thesis is concerned with the measurement of customer satisfaction with the quality of services in sales of furniture. The theoretical part explains the basic concepts related to that topic. In the practical part, customer satisfaction is determined using a questionnaire and analyzed by differential analysis and mystery shopping. There is also a part of employee satisfaction analyzed by basic statistical description. Results of this work are proposals and recommendations leading to improve the quality of services and customer satisfaction.en
dc.format.extent1810526 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectkvalita služebcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectproces měření spokojenostics
dc.subjectdiferenční analýzacs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectqualityen
dc.subjectservice qualityen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectprocess of measuring customer satisfactionen
dc.subjectdifferential analysisen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v oblasti prodeje nábytkucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with the Quality of Services in Sales of Furnitureen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeZindulková, Dagmarcs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVYM0014_EKF_N6208_6208T020_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam