Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucjacs
dc.contributor.authorKoňakovská, Evacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:08:55Z
dc.date.available2015-07-22T09:08:55Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107079
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractV současné době je velice důležité vědět, jaký je smysl podniku, jaké jsou jeho vize, mise a cíle. Mnoho firem nemá i v současnosti představu o tom, co je to strategické řízení a jak se provádí strategická analýza. Přitom je důležité vědět, v jakém podnikatelském prostředí se podnik nachází, a umět zanalyzovat vnější i vnitřní prostředí. Je důležité znát svou konkurenci, ať už stávající, potencionální, či možné substituty. Cílem této diplomové práce je provedení strategické analýzy pro společnost FGH, s. r. o. a užití metod a technik pro tuto analýzu. Výsledkem této analýzy jsou doporučení a náměty, které by měly vést ke zlepšení současné situace společnosti.cs
dc.description.abstractNowadays, it´s very important to know what is the meaning of a company, what are its vision, mission and goals. Many companies still have no idea, what a strategic management is and how to do a strategic analysis. It is important to know what the business environment is, where the business is located and be able to analyze the external and internal environment. It is important to know your current competition, your potential competition and possible substitutes also. The goal of this thesis is to make the strategic analysis of the company FGH, s. r. o. and use methods and techniques for the analysis. The results of this analysis are recommendations and suggestions, which should lead to an improvement of the current situation of the company.en
dc.format.extent3759597 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategická analýzacs
dc.subjectStrategické řízení, Analýza vnějšího prostředícs
dc.subjectAnalýza vnitřního prostředícs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subject4Ccs
dc.subjectPorterova analýza pěti konkurenčních silcs
dc.subjectFinanční analýzacs
dc.subjectAnalýza zdrojůcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectStavebnictví.cs
dc.subjectStrategic analysisen
dc.subjectStrategic managementen
dc.subjectAnalysis of the external environmenten
dc.subjectAnalysis of the internal environmenten
dc.subjectPEST analysisen
dc.subject4Cen
dc.subjectPorter´s five forces analysisen
dc.subjectFinancial analysisen
dc.subjectAnalysis of sourcesen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectBuilding industry.en
dc.titleProvedení strategické analýzy podnikucs
dc.title.alternativeRealization of Strategic Analysis of a Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠvec Markovičová, Noracs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKON0061_EKF_N6208_6208T037_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam