Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Terezacs
dc.contributor.authorMikošková, Petracs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:00Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:00Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107099
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace obchodního centra Breda & Weinstein v Opavě. Cílem této práce je zjistit, jestli marketingová komunikace obchodního centra ovlivňuje své současné zákazníky, zda je dostatečně motivuje v procesu rozhodování o uskutečnění své návštěvy a jaké jsou preference zákazníků týkající se komunikace obchodního centra. Teoretická část obsahuje popis procesu marketingové komunikace, cíle, strategie a rozpočet. Dále je zde rozebrán a popsán komunikační mix spolu se současnými trendy v marketingové komunikaci. Praktická část obsahuje charakteristiku stávajícího centra Breda a současného obchodního centra Breda & Weinstein. Je provedena SWOT analýza obchodního centra a dotazníkové šetření pomocí osobního dotazování. Tato část obsahuje také návrhy a doporučení pro obchodní centrum. V závěru jsou shrnuty výsledky z dotazníkového šetření.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with analysis of marketing communication of the Breda & Weinstein shopping center in Opava. The aim of this work is to find out whether the shopping center marketing communication influences its current customers, motivates them sufficiently in a decision-making process of visiting the shopping center, and what are the preferences of customers regarding the shopping center marketing communication. The theoretical part describes a process of marketing communications, aims, strategies, and budget. The shopping center communication mix is analyzed and described along with the current trends in marketing communications. The practical part contains the characteristics of the original shopping center Breda and current shopping center Breda & Weinstein. SWOT of the Breda & Weinstein shopping center and survey using personal interviews were executed. This section also contains suggestions and recommendations for the shopping center. The conclusion summarizes the results of the surveyen
dc.format.extent3407835 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikace, obchodní centrum, komunikační mix, SWOT analýzacs
dc.subjectMarketing communication, shopping center, communication mix, SWOT analysisen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace obchodního centracs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of the Shopping Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMusil, Ondřejcs
dc.date.accepted2015-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMIK0264_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam