Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorČervenková, Šárkacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:01Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:01Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107102
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce analyzuje vnímání značky Strážnické brambůrky českými spotřebiteli. Dílčí cíle práce se zaměřují na znalost a preferenci značek brambůrek, na obecné postoje k brambůrkám a na faktory, které jsou důležité při rozhodování o nákupu. Teoretická část diplomové práce se věnuje východiskům řízení značky. Třetí kapitola popisuje společnost Petr Hobža a její historický vývoj, marketingový mix, mezo a makro prostředí. Vnímání značky bylo zkoumáno pomocí dotazníkového šetření ve městě Ostrava. Výsledná data byla analyzována pomoci prvního a druhé stupně a statistických testů jako jsou Jednovýběrový T Test a Chi Kvadrát test. Z výsledků vyplynulo, že je značka poměrně známá a její atributy vnímají respondenti celkově pozitivně. V závěru diplomové práce je navrhnuta marketingová komunikace, která umožní udržet povědomí značky Strážnických brambůrek a zvýšit její nákup.cs
dc.description.abstractThe thesis analyzes consumer perception of the brand Strážnické chips in Czech Republic. Particular targets of the thesis deal with knowledge and preferences brands chips of the Czech consumers, with the general attitude to chips and factors that are important when consumers make decisions to purchase. Theoretical part of thesis deals with brand management. Third chapter describes the Petr Hobža Company and its historical development, marketing mix, meso and macro environment. Brand perception was examined by questionnaire in Ostrava. Results were analyzed through the first-class test, second class test and statistical tests such as One-Sample Test and Chi-Square Tests. Results demonstrate that brand Strážnické chips is generally known and its attributes are perceivedquite positively. At the end of the thesis marketing communications, which allows Strážnické chips brand to maintain awareness and increase its purchase, is described.en
dc.format.extent4066203 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrážnické brambůrkycs
dc.subjecttrh slaných snackůcs
dc.subjectvnímání značkycs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectznalost značkycs
dc.subjectStrážnické chipsen
dc.subjectsalty snacks marketen
dc.subjectbrand perceptionen
dc.subjectbranden
dc.subjectbrand awarenessen
dc.titleAnalýza vnímání značky na trhu slaných snackůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Brand Perception in the Salty Snacks Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeValdmannová, Janacs
dc.date.accepted2015-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCER0116_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam