Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorCholewiková, Nelacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:02Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:02Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107107
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza využívání finančních služeb. Cílem práce bylo provést výzkum a zjistit, jak často a v jakých životních situacích se lidé obracejí na služby finančního poradenství a co je motivuje s finančním poradcem spolupracovat. Zároveň bylo cílem výzkumu zjistit důvody nevyužívání a odmítání služby ostatních občanů a formulovat návrhy a doporučení tak, aby bylo možno poskytnout ucelené návrhy pro udržení klientů stávajících, tak pro získání nových. Práce byla rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část byla zaměřena na charakteristiku společnosti Partners a na metodiku sběru dat. Praktická část diplomové práce zahrnovala analýzu získaných dat a návrhy a doporučení. Tyto návrhy by měly sloužit jako zdroj informací pro zvyšování spokojenosti klientů finančního poradenství a zároveň jako doporučení jak získat nové klienty a zvýšit povědomí o finančním poradenstvícs
dc.description.abstractThe topic of the diploma thesis is an analysis of use of financial services. The aim of this thesis is to conduct a survey and find out how often and in what situations people look for assistance of financial advisory services or what motivates people to cooperate with a financial specialist. At the same time, another aim was to learn why people refuse and do not use other citizens´ services, and to formulate suggestions to retain current clients and also obtain new clients. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part gives a characteristics of a company “Partners“ and their method of gathering data and information. The practical part includes an evaluation and analysis of collected information and also suggestions and propositions. These suggestions should work as a source of information to satisfy clients of financial advisory services in general, and, also as a proposal to gain new clients and raise financial awareness in the area of financial advisory services.en
dc.format.extent3874454 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfinanční poradenství, dotazování, finanční poradce, finanční službycs
dc.subjectfinancial consultancy, questioning, financial advisor, financial servicesen
dc.titleAnalýza využívání služeb finančního poradenstvícs
dc.title.alternativeAnalysis of Financial Consulting Services Usageen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmarcs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHO0045_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam