Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorStošková, Lenkacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:02Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:02Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107108
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTato diplomová práce je věnována marketingové komunikaci společnosti Czech Cool Trade, která se zabývá zprostředkováním čerpání evropských dotací, nabízí podnikové poradenství, event marketing, public relations, personální služby a outsourcing obchodních týmů, vzdělávání a koučování. V práci je definována marketingová komunikace jako nástroj marketingového mixu. Další část práce je věnována charakteristice společnosti Czech Cool Trade. V práci je provedena analýza současné marketingové komunikace firmy a marketingový výzkum. Výzkum je prováděn dotazníkovým šetřením směřovaným klientům firmy. V práci jsou analyzovány výsledky výzkumu a podány návrhy a doporučení pro firmu Czech Cool Trade.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on marketing communication of Czech Cool Trade company, which is engaged in brokering of European subsidies, it offers business consulting, event marketing, public relations, human resources services and outsourcing services of business teams, training and coaching. In the thesis, the marketing communication as a toll of marketing mix is defined. Another part is focused on the characterization of Czech Cool Trade. There is an analysis of current marketing communication of firm with the marketing research in the work. Research is performed with the questionnaire survey, which is sent to all clients of Czech Cool Trade. In the thesis, the results of research are analyzed and proposals and recommendations for the Czech Cool Trade company are defined.en
dc.format.extent4005351 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectporadenská společnostcs
dc.subjectCzech Cool Trade.cs
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectconsulting companyen
dc.subjectCzech Cool Trade.en
dc.titleMarketingová komunikace poradenské společnostics
dc.title.alternativeMarketing Communication of Consulting Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHaburová, Ivonacs
dc.date.accepted2015-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v žurnalisticecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTO0051_EKF_N6202_6202T095_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam