Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucjacs
dc.contributor.authorMohylová, Janacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:05Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:05Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107119
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je zpracování strategické analýzy pro společnost, která se zabývá autorizovaným prodejem a servisem vozů značek Renault a Dacia. V první části práce je na základě odborné literatury popsána struktura strategické analýzy a metody v jejím rámci užívané. Druhá část práce je soustředěna na reálnou aplikaci metod interní a externí analýzy. Důležité informace plynoucí z daných analýz jsou následně integrovány v rámci SWOT analýzy, jejíž výsledky slouží jako podklad pro doporučení ohledně budoucího směřování podniku. Náměty vyslovené v závěru této práce, souvisí s růstovou orientací budoucích aktivit, která se dle výsledků strategické analýzy zdá býti tou nejvhodnější, a nabízí zhodnocení dvou přístupů, kterými může firma rozšířit svou působnost.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is processing the strategic analysis of a company which is engaged in an authorized sales and service of the car brands Renault and Dacia. In the first part there is presented a structure of the strategic analysis and its methods based on specialized literature. The second part is focused on the real application of methods of internal and external analysis. Important facts stemming from those analyses are than integrated within the SWOT analysis and on its results are based recommendations on future activities of the company. Ideas given in the final section of this thesis relates to the results of the strategic analysis which indicates that the growth orientation of future activities seems to be the most appropriate, and offers an evaluation of two approaches of how to expand.en
dc.format.extent2847220 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectPESTLEcs
dc.subjectPorterův model pěti konkurenčních silcs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectanalýza zdrojůcs
dc.subjectanalýza hodnototvorného řetězcecs
dc.subjectanalýza výkonůcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectexpanzecs
dc.subjectStrategic analysisen
dc.subjectPESTLEen
dc.subjectPorter’s five forcesen
dc.subjectfinancial analysisen
dc.subjectresource analysisen
dc.subjectvalue chain analysisen
dc.subjectperformance analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectexpansionen
dc.titleZpracování strategické analýzy pro vybraný podnikcs
dc.title.alternativeProcessing Strategic Analysis for a Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBenešová, Šárkacs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMOH0021_EKF_N6208_6208T037_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam