Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorPolášek, Michalcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:05Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:05Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107121
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou chování spotřebitele při nákupu produktů přes internet. V teoretické části jsou uvedeny informace z oblasti spotřebitelského chování, rozhodovacího procesu spotřebitele apod. V praktické části jsou analyzována data získána z marketingového výzkumu, zaměřující se na faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu, na proces nákupního rozhodování a na preference a požadavky spotřebitelů. Výsledky výzkumu umožnily vyvodit závěry a marketingová doporučení pro e-shopy v České republice.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is an analysis of consumer behaviour while purchasing products online. The theoretical part contains information concerning consumer behaviour, consumer decision making process etc. The practical part deals with the marketing research data. It focuses on factors which influence consumer during purchase process, on consumer purchase decision making and on consumer preferences and demans. The survey results allowed formulating recommendations and conclusions for e-shops in the Czech Republic.en
dc.format.extent3071592 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectChování spotřebitelecs
dc.subjectnákupní rozhodovací procescs
dc.subjectpreference a požadavky spotřebitelecs
dc.subjectnakupování na internetu.cs
dc.subjectConsumer behaviouren
dc.subjectdecision makingen
dc.subjectpreferencesen
dc.subjectfactors purchaseen
dc.subjectonline shopping.en
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu internetových obchodůcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis at E-shops Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVogl, Jancs
dc.date.accepted2015-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOL0058_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam