Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPeterková, Jindracs
dc.contributor.authorJurošková, Anetacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:08Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:08Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107134
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje zhodnocení tvorby rozpočtu hospodářského střediska Marketing v elektrotechnickém podniku ROBE lighting, s.r.o. Práce je rozdělena do několika částí. V první části je vymezena podstata rozpočtu, jeho funkce a typy, dále jsou popsány rozdíly mezi plánem a rozpočtem a vybrané metody hodnocení tvorby rozpočtu. Druhá část, aplikační, je zaměřena na zhodnocení současné situace společnosti. Využity jsou vybrané ukazatele finanční analýzy, SWOT analýza a analýza odchylek a zpracováno je i zhodnocení efektivity rozpočtu. V poslední části je na základě výsledků z aplikační části navrženo zavedení systému řízení vztahů se zákazníky, analyzování odchylek a nová tvorba marketingového rozpočtu.cs
dc.description.abstractThis disertation paper focuses on review and evaluation of budget for marketing department of lighting design and manufacture company ROBE lighting, s.r.o. The paper coprises of several parts. The first part defines the used terminology such as budget, its functions and types as well its preparation in a commercial company. The second part, the applied theory part, focuses on evaluation of current situation in the company ROBE. The following indicators are used: financial analysis, SWOT analysis and analysis of deviation. Evaluation of budget effectivness i salso presented. The third part draws findings from applied methodology in part two and proposes an introduction of new co-ordination of key client relationship, analysis of deviation and amended development approach to marketing budget creation process.en
dc.format.extent2556580 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectrozpočet, plán, odchylka, marketing, efektivita, tvorba rozpočtucs
dc.subjectbudget, plan, strategy, margin, marketing, effectivness, creation of budgetsen
dc.titleZhodnocení tvorby rozpočtu hospodářského střediska elektrotechnického podnikucs
dc.title.alternativeEvaluation of Budget Setting Process in a Responsibility Centre in an Electrotechnical Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVašut, Pavelcs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJUR0105_EKF_N6208_6208T020_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam