Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPapalová, Marcelacs
dc.contributor.authorBeneš, Michaelcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:10Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:10Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107141
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá porovnání produktu vydavatelství s konkurencí. Jako produkt byl vybrát průmyslový časopis T+T Technika a trh, vydávaný brněnskou společností CCB. Na něm se akvizičně podílí také dceřiná společnost MediaMax sídlící v Ostravě. Cílem práce je porovnání jednotlivých parametrů v daném odvětví průmyslově orientovaných časopisů. V rámci benchmarkingu následné určení, jak je na tom časopis T+T Technika a trh v porovnání s konkurencí. V čem patří mezi nejlepší a naopak v čem je nutné zapracovat na změnách a zlepšeních. Záměrem je především určit konkrétní příčiny možných klesajících zisků a navrhnout změny, které by zaručily tomuto průmyslovému časopisu dobré výsledky v budoucích letech. Dalším cílem je analyzovat trendy v oblasti tabletových časopisů.cs
dc.description.abstractThis thesis based on comparing the product of a publisher with competitors. As the product was selected industrial magazine T+T Technika a trh, published by CCB from Brno. On this magazine also involved in MediaMax from Ostrava. They make acquisition for T+T. Objective of this study is to compare every parameters in the sector industrially oriented magazines. Formulation of position of T+T Technika a trh on market of industrial magazines by bechmarking. What are strenghts and weaknesess of T+T magaizine in comparison with competitors and what changes are important. The intention is primarily to determine the specific causes of potential falling profits and propose changes that would ensure that industrial magazine good results in future years. Another objective is to analyze the trends in tablet´s magazines.en
dc.format.extent9362623 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPrůmyslový časopiscs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectbenchmarkingcs
dc.subjectbrainstormingcs
dc.subjectCRMcs
dc.subjectveletrhy a výstavycs
dc.subjectčasopisy pro tabletycs
dc.subjecttrendy tabletových aplikacícs
dc.subjectglyfcs
dc.subjectmarketing.cs
dc.subjectIndustrial magazineen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectbenchmarkingen
dc.subjectbrainstormingen
dc.subjectCRMen
dc.subjectfairs and exhibitionsen
dc.subjectmagazines for tabletsen
dc.subjecttrends of tablet applicationsen
dc.subjectglyphen
dc.subjectmarketing.en
dc.titlePorovnání produktu vydavatelství s konkurencícs
dc.title.alternativeComparing the Product of a Publisher with Competitorsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVítek, Alešcs
dc.date.accepted2015-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBEN0040_EKF_N6208_6208T037_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam