Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorŠeliga, Ondřejcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:10Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:10Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107143
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem této práce je navrhnout strukturu kategorií pro internetový obchod Biokomplet.cz. Dílčími cíli jsou návrhy dalších opatření, které zvýší použitelnost a funkčnost tohoto internetového obchodu. Těchto cílů je dosaženo na základě dvou výzkumů. První výzkum analyzuje data získaná pomocí Google Analytics. Druhý analyzuje data sebraná pro tuto práci za pomoci metody Card Sorting. Práce je složena ze dvou častí, teoretické a praktické. V teoretické části je charakterizována společnost Biokomplet Trading s.r.o. a jsou popsána teoretická východiska navrhnutí použitelného webu, webové analýzy za pomoci Google Analytics a testování použitelnosti webu. V praktické části je provedena analýza dat, je představen návrh optimální struktury webu a další doporučení pro optimalizaci webu.cs
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is to design structure of product categories for e-shop Biokomplet.cz. Secondary targets includes design for further measures that will enhance the usability and functionality of this online store. These objectives are achieved with the use of two research tools. First research analyzes data obtained with Google Analytics. The second analyzes data collected for this work with the method Card Sorting. Thesis consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part characterize company Biokomplet Trading s.r.o. and describes the theoretical basis of designing usable web, web analytics with Google Analytics and web usability tests. The practical part of the thesis conclude from data analysis, optimized design of e-shop structure and other recommendations for optimizing websiteen
dc.format.extent2940070 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/x-downloadcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectE-shopcs
dc.subjectCard Sortingcs
dc.subjectGoogle Analyticscs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectstruktura webucs
dc.subjectbioproduktycs
dc.subjectpoužitelnost webucs
dc.subjectwebová analytikacs
dc.subjectE-shopen
dc.subjectCard Sortingen
dc.subjectGoogle Analyticsen
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectonline storeen
dc.subjectweb structureen
dc.subjectorganic goodsen
dc.subjectweb usabilityen
dc.subjectweb analyticsen
dc.titleNávrh optimalizace struktury e-shopucs
dc.title.alternativeOptimization Design of E-shop Structureen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBurdiláková, Renatacs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSEL0008_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam