Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorKučera, Martincs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:15Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:15Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107162
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je analýza a identifikace znalosti značky Huawei a návrh řešení jejího možného budování či zvýšení. Sekundárním cílem práce je analýza a identifikace faktorů vedoucích k nákupu této značky. Pozornost v práci je věnována analýze současné situace společnosti Huawei se zaměřením na divizi Consumer a její působení na českém trhu. Práce vychází z teorie řízení značky, na jejímž základě byl proveden výzkum s cílem analyzovat znalost a vnímání značky Huawei a klíčové faktory nákupu mobilních telefonů studenty na českém trhu. Marketingový výzkum byl realizovaného prostřednictvím skupinové diskuze a internetového dotazování. Na základě výsledků výzkumu byly formulovány návrhy a doporučení pro možné budování či zvýšení známosti značky Huawei včetně identifikace hlavních faktorů ovlivňující nákupní rozhodnutí.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is the analysis of Huawei awareness and perception, including possible suggestions for the increase or building the brand awareness. The minor aim of the diploma thesis is the analysis and identification of key attributes leading to its purchase. The attention is paid to the Huawei Consumer division and its operating on the Czech market. Using the theory of brand management, a marketing research was carried out by means of a focus group discussion and a computer assisted web interview. The research was focused on the mobile phone brand awareness and perceptions with the emphasis on Huawei and the key attributes essential for its purchase by Czech students. The research results driven proposals and recommendations cover a possible increase or building of Huawei awareness, including the identification of key attributes which are the most significant for the purchase intention.en
dc.format.extent3198211 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectřízení značkycs
dc.subjectvnímání značkycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectsmartphonecs
dc.subjectHuaweics
dc.subjectbrand managementen
dc.subjectbrand perceptionen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectpurchaseen
dc.subjectsmartphoneen
dc.subjectHuaweien
dc.titleAnalýza vnímání značky HUAWEI českými studentycs
dc.title.alternativeAnalysis of HUAWEI Perception Among Czech Studentsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKadlec, Jancs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUC0078_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam