Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorSvobodová, Kateřinacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:17Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:17Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107170
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo analyzovat návštěvnost internetového obchodu www.nabytek-catrin.cz za účelem jeho následné optimalizace k dosahování co nejvyšší míry konverze a tržeb. Výzkum měl pomoci pochopit chování návštěvníků na webu a odhalit nedostatky v obsahu i uživatelské přívětivosti e-shopu. Výzkum měl taktéž otestovat dopad nového nákupního košíku na jeho průchodnost. Cílem analýzy návštěvnosti bylo v neposlední řadě také poskytnutí východisek pro rozhodnutí týkající se realizace responzivního designu webu. K analýze návštěvnosti byl využit nástroj Google Analytics. Diplomová práce vyústila v konkrétní návrhy a doporučení pro provozovatele internetového obchodu.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis was to analyze the turnout of the online store www.nabytek-catrin.cz for the purpose of its later optimization to reach the highest sales and conversions possible. The research should help to understand the behaviour of visitors on the website and reveal the shortcomings in the online store content and user-friendliness. The research should also test the influence of the new shopping cart on its conversion ratio. The analysis should also provide information related to decision about the realization of responsive web design. Google Analytics was used as an instrument to realize the analysis of the online store turnout. Thesis resulted in specific proposals and recommendations for the owner of the online store.en
dc.format.extent5345983 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza návštěvnostics
dc.subjectGoogle Analyticscs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectoptimalizace internetového obchoducs
dc.subjectkonverzecs
dc.subjectmarketingová komunikace na internetucs
dc.subjectAnalysis of the online store turnouten
dc.subjectGoogle Analyticsen
dc.subjectonline storeen
dc.subjectonline store optimizationen
dc.subjectconversionen
dc.subjectinternet marketing communicationen
dc.titleAnalýza návštěvnosti internetového obchoducs
dc.title.alternativeAnalysis of the Online Store Turnouten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBurdiláková, Renatacs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSVO0057_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam