Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorBujnoch, Jiřícs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:23Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:23Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107196
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je návrh marketingové kampaně pro restaurace SUBWAY® v České republice založený na informacích získaných prostřednictvím marketingového výzkumu. V teoretické části práce jsou interpretována teoretická východiska marketingové komunikace, je zde provedena charakteristika trhu rychlého občerstvení a konkrétní charakteristika restaurací SUBWAY® Ostrava. V praktické části práce je popsán provedený deskriptivní marketingový výzkum metodou on-line dotazování. Data získaná z provedeného výzkumu jsou v práci analyzována a na základě této analýzy je v práci navržena marketingová kampaň pro restaurace SUBWAY® v České republice.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is marketing campaign design for SUBWAY® restaurants in the Czech Republic based on information obtained through marketing research. In the theoretical part is interpreted theoretical basis of marketing communication, characteristic of fast food market and concrete characteristics of SUBWAY® restaurants in Ostrava. In the practical part of the thesis is described descriptive marketing research using online polling method. Data obtained from the research are analyzed and on the basis of this analysis is designed marketing campaign for SUBWAY® restaurants in the Czech Republic.en
dc.format.extent3771314 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNávrh marketingové kampaněcs
dc.subjectmarketingová kampaňcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectkomunikační rozpočetcs
dc.subjectrychlé občerstvenícs
dc.subjectrestaurace rychlého občerstvenícs
dc.subjectMarketing campaign designen
dc.subjectmarketing campaignen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectcommunication budgeten
dc.subjectfast fooden
dc.subjectfast food restaurantsen
dc.titleNávrh marketingové kampaně pro restaurace rychlého občerstvenícs
dc.title.alternativeMarketing Campaign Design for the Fast Food Restaurantsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTomeš, Pavelcs
dc.date.accepted2015-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBUJ0009_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam