Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorFajkusová, Markétacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:26Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:26Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107205
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo analyzovat známost a image strojírenské společnosti a navrhnout vhodné a realizovatelné návrhy a doporučení, týkající se podpoření známosti, zlepšení image a zvýšení atraktivity společnosti Huisman Konstrukce, s.r.o. jako potenciálního zaměstnavatele mezi studenty Strojírenské fakulty VŠB-TUO. Známost a image společnosti byla zjišťována písemným dotazováním, realizovaným pomocí strukturovaného dotazníku. Z výsledků marketingového výzkumu bylo zřejmé, že daná společnost není mezi studenty příliš známá, což je hlavním důvodem, proč ji nevyhledávají jako potenciálního zaměstnavatele. U studentů, kteří společnost znají, vzbuzuje společnost pozitivní image a převážně ji hodnotí jako perspektivního zaměstnavatele. Tyto zjištěné skutečnosti měly hlavní vliv na navržení vhodných doporučení, které pomohou společnosti se zviditelnit mezi studenty, vybudovat si silnou a konkurenceschopnou image a podpořit poptávku po jí nabízených volných pracovních místech.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis was to analyze the image and publicized of the machinery company and propose appropriate and feasible proposals and recommendations, regarding support of publicized improve image and increasing the attractiveness Huisman Konstrukce, s.r.o. company as potential employer among students of the VŠB-TUO Faculty of Mechanical Engineering. The familiarity and image of company was assessed by written questioning, carried out using a structured questionnaire. From the results of marketing research it was clear that the company is not very well known among students, which is the main reason why not seek it as a potential employer. For students, who know the company, the company has a positive image and they mostly evaluate it as a good employer. These findings had a major influence on the propose of appropriate recommendations that will help the company to increase the knowledge, develop a strong and competitive image and support the demand for her job vacancies.en
dc.format.extent5574813 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFiremní imagecs
dc.subjectImagecs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectPersonální marketingcs
dc.subjectTrh prácecs
dc.subjectZaměstnavatelcs
dc.subjectCorporate Imageen
dc.subjectEmployeren
dc.subjectImageen
dc.subjectLabor Marketen
dc.subjectMarketing Researchen
dc.subjectPersonnel Marketingen
dc.titleAnalýza image strojírenské společnostics
dc.title.alternativeImage Analysis of the Machinery Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDančevská, Evacs
dc.date.accepted2015-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFAJ0015_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam