Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorKazdová, Terezacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:26Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:26Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107207
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá image IT distributorské společnosti eD´ system Czech. Cílem práce je komplexně popsat image společnosti eD´ system Czech u klientů ve srovnání s konkurencí a ve srovnání s žádoucím stavem definovaným managementem firmy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska sloužící pro účely analýzy image firmy. V následující kapitole je charakterizováno prostředí společnosti eD´ system Czech, a to jak mikro-, tak makroprostředí. V praktické části je rozebrána metodika výzkumu, provedena podrobná analýza image společnosti ve vztahu k hlavním konkurentům na trhu a následně jsou navržena doporučení pro vylepšení nejen image společnosti eD´ system Czech, ale také vnímání partnerských setkání, která společnost pravidelně pořádá, a která mají vysokou účast mezi klienty i vystavovateli.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with image of the IT distribution company eD´ system Czech. The thesis aims to describe the perceived image of the company by clients in comparison to competitor and in comparison to ideal state defined by the company management. The thesis is divided to two parts: theoretical and practical. The theoretical part describes theoretical basis for the company image analysis. The following chapter characterizes the environment of eD´ system Czech, both micro- and macro-environment. In the practical part, research methodology is described. The next chapter deals with the company image analysis compared to the competitor and subsequently improvements are provided. Improvements for company events are provided as well, as these events are regularly organized and have high attendance among company business partners.en
dc.format.extent2284398 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectITcs
dc.subjectICTcs
dc.subjectvýpočetní technikacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectimage firmycs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectIT distributorcs
dc.subjectITen
dc.subjectICTen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectcompany imageen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectIT distributoren
dc.titleAnalýza image společnosti na trhu IT distribucecs
dc.title.alternativeImage Analysis of the IT Distribution Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMajeríková, Zuzanacs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAZ0008_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam