Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Janacs
dc.contributor.authorŠácha, Danielcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:29Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:29Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107221
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou a popisem vývoje herního průmyslu a jeho reflektováním v médiích. Cílem úvodní teoretické části, je seznámení s historií a vývojem her a počítačů během 20. století ve světě, včetně odrazu v tehdejší ČSSR. Druhá část se zaměřuje na praktickou analýzu a zmapování reflektování her primárně v tradičních médiích. Cílem diplomové práce je vytvoření obecného přehledu vývoje her a žurnalistiky zaměřené na hry v Česku s ohledem na světový kontext a ověření premisy, že tradiční média přistupují k této problematice neprofesionálně a vytváří neobjektivní, až negativní obraz her, respektive herního průmyslu.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the analysis and description of the development of game industry and its reflection in the media. The aim of the introductory theoretical part is to introduce the history and development of the games and computers in the 20th century, including the reflection in the Czechoslovak Socialist Republic. The second part focuses on the practical analysis and reflection of the games in traditional media. The aim of the thesis is to create a general overview of the development of games and game journalism in the Czech Republic with regard to the global context and to verify the premise that approach to this issue by traditional media is unprofessional and creates negative image of the games and game industry itself.en
dc.format.extent3169516 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvideohracs
dc.subjectherní žurnalistikacs
dc.subjectpočítačcs
dc.subjectherní průmyslcs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectkonzolecs
dc.subjectVideogameen
dc.subjectGame Journalismen
dc.subjectComputeren
dc.subjectGame Industryen
dc.subjectMediaen
dc.subjectConsoleen
dc.titleVývoj žurnalistiky zaměřené na hry a reflektování herního průmyslu v médiíchcs
dc.title.alternativeDevelopment of Journalism Focused on Games and Reflection of the Game Industry in Mediaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeOrálek, Petrcs
dc.date.accepted2015-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v žurnalisticecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAC028_EKF_N6202_6202T095_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam