dc.contributor.advisor | Gibarti, Jana | cs |
dc.contributor.author | Šácha, Daniel | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:09:29Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:09:29Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/107221 | |
dc.description | Import 22/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá analýzou a popisem vývoje herního průmyslu a jeho reflektováním v médiích. Cílem úvodní teoretické části, je seznámení s historií a vývojem her a počítačů během 20. století ve světě, včetně odrazu
v tehdejší ČSSR. Druhá část se zaměřuje na praktickou analýzu a zmapování reflektování her primárně v tradičních médiích. Cílem diplomové práce je vytvoření obecného přehledu vývoje her a žurnalistiky zaměřené na hry v Česku s ohledem na světový kontext a ověření premisy, že tradiční média přistupují k této problematice neprofesionálně a vytváří neobjektivní, až negativní obraz her, respektive herního průmyslu. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the analysis and description of the development of game industry and its reflection in the media. The aim of the introductory theoretical part is to introduce the history and development of the games and computers in the 20th century, including the reflection in the Czechoslovak Socialist Republic. The second part focuses on the practical analysis and reflection of the games in traditional media. The aim of the thesis is to create a general overview of the development of games and game journalism in the Czech Republic with regard to the global context and to verify the premise that approach to this issue by traditional media is unprofessional and creates negative image of the games and game industry itself. | en |
dc.format.extent | 3169516 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | videohra | cs |
dc.subject | herní žurnalistika | cs |
dc.subject | počítač | cs |
dc.subject | herní průmysl | cs |
dc.subject | média | cs |
dc.subject | konzole | cs |
dc.subject | Videogame | en |
dc.subject | Game Journalism | en |
dc.subject | Computer | en |
dc.subject | Game Industry | en |
dc.subject | Media | en |
dc.subject | Console | en |
dc.title | Vývoj žurnalistiky zaměřené na hry a reflektování herního průmyslu v médiích | cs |
dc.title.alternative | Development of Journalism Focused on Games and Reflection of the Game Industry in Media | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Orálek, Petr | cs |
dc.date.accepted | 2015-05-28 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 121 - Katedra ekonomické žurnalistiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Hospodářská politika a správa | cs |
dc.thesis.degree-branch | Ekonomika a právo v žurnalistice | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | SAC028_EKF_N6202_6202T095_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |